Известие

Collapse
No announcement yet.

Вибрации при ускорение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Колеги за да не пускам нова тема ще пиша тук,от няколко дни започна да ми притриса и на мен,но днес като се прибирах от работа вибрациите се засилиха.Странното е че са само като включа на скорост или поне тогава се усещат,при по-ниски обороти не се усеща толкова много,но при подаване на газ/на скорост/ се засилват.Другото което забелязах беше че на ЛЯВО като завивам в движение го няма а на право и на дясно си го има.Моля коментирайте и да се възползваме от хубавото време да го погледна.Мерси на всички отзовали се!

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Аз не съм чувал кола да тресе от карета,обяснете ми какво става в карето та тресе.
      Както знаеш, ролята на карето е да предава въртеливото движение от едно въртящо се тяло на друго въртящо се тяло, като осите на въртене на двете тела могат да сключват някакъв ъгъл.
      Когато карето е здраво и няма луфтове, двете оси на въртене се пресичат в една точка. Същевременно на двете тела масите са равномерно разпределени относно осите на въртене (балансирани са) и няма биене.
      Когато се появи луфт в карето (най вече радиален) двете оси вече не се пресичат в една точка. Поради това телата вече не са балансирани относно оста на въртене и се появява въпросното биене.
      Обикновено когато карето е натоварено (при ускорение) и високи обороти, биенето е най-силно.

      Нещата са сходни с положението, когато някое колело не е балансирано.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Както знаеш, ролята на карето е да предава въртеливото движение от едно въртящо се тяло на друго въртящо се тяло, като осите на въртене на двете тела могат да сключват някакъв ъгъл.
        Когато карето е здраво и няма луфтове, двете оси на въртене се пресичат в една точка. Същевременно на двете тела масите са равномерно разпределени относно осите на въртене (балансирани са) и няма биене.
        Когато се появи луфт в карето (най вече радиален) двете оси вече не се пресичат в една точка. Поради това телата вече не са балансирани относно оста на въртене и се появява въпросното биене.
        Обикновено когато карето е натоварено (при ускорение) и високи обороти, биенето е най-силно.

        Нещата са сходни с положението, когато някое колело не е балансирано.
        Да колега виж си каретата най вече вътрешните, на мене така ми тресеше 156 цата от вътрешните карета.
        155 2.0 16v МY95 Sport

        Comment


        • #34
          А тези които не сме автомати коя е по вероятната причина - демпферният маховик или вътрешните карета или по какъв начин да разберем дали са вътрешни карета или маховик
          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

          Comment


          • #35
            Почти винаги самото тресене се получава от вътрешните карета....Понякога причина да се скапят каретата са тампоните на мотора.Хубаво е да се огледат и те.Маховика няма общо с вибрациите при ускорение.
            5 Ланчии зад гърба си!
            И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

            Comment


            • #36
              При мене имаше тракане в завоите и установих че са ми разбити външните карета Смених ги и всичко си дойде на мястото Но имам претрисане при ускорение Колкото по бързо искам да ускоря съответно претрисането е по усещано Коментирах това преди време в друга тема и от дискусията се стигна до извода че най вероятната причина е демпферен маховик Имаше предположения за тампони дюзи и др но за карета тогава изобщо никой не спомена Сега си мисля че щом са се разбили външните и то двете защо да не са разбити и вътрешните Затова питам може ли да констатирам по някакъв начин дали са разбити

              ---------- Post added at 22:16 ---------- Previous post was at 22:09 ----------

              Или ако установя че претрисането е примерно от вътрешни карета ще го отсраня Но ако е от маховик не мисля да го сменям защото си мисля че цената на този маховик е нереалистична
              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                Pepko-Bepko,явно много си на ТИ с автоматичните кутии,би ли обяснил на нас глупавите малоумници каква е ролята на въртеливото дискче на тази кутия?
                Тоест позиция 1-преобразувател на въртящия момент.
                Благодаря ти предварително,и извинявай че те занимавам с моите глупави въпроси


                [ATTACH]90047[/ATTACH]
                хидравличен съединител? я обяснете, че и мен това ме вълнува от доста време...
                чел съм за хидравлични съединители които са с два ротора в маслена баня и ротора да двигателя увлича ротора на кутията с налягането на маслото вътре ама тука за това ли става дума?
                Tormentvm In Dvm Demens

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Както знаеш, ролята на карето е да предава въртеливото движение от едно въртящо се тяло на друго въртящо се тяло, като осите на въртене на двете тела могат да сключват някакъв ъгъл.
                  Когато карето е здраво и няма луфтове, двете оси на въртене се пресичат в една точка. Същевременно на двете тела масите са равномерно разпределени относно осите на въртене (балансирани са) и няма биене.
                  Когато се появи луфт в карето (най вече радиален) двете оси вече не се пресичат в една точка. Поради това телата вече не са балансирани относно оста на въртене и се появява въпросното биене.
                  Обикновено когато карето е натоварено (при ускорение) и високи обороти, биенето е най-силно.

                  Нещата са сходни с положението, когато някое колело не е балансирано.
                  много добре,да допълня-за по лесно идентифициране-при изключване от скорост притрисането трябва веднага да спре.Нали така?
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #39
                    моята вече не тресе защото счупи скоростите
                    alfa 166jtd@super

                    Comment


                    • #40
                      Това ще успокои всички с тресящи предници ,много неприятно,какво им счупи?
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #41
                        не знам точно,мислех си че карето се скапа защото чукаше много зверски докато я карах към сервиза,но като я дигнахме на крик течеше маслото от скоростите и като завартиш гумите с ръка блокираха,пред дилема съм дали да я правя или да я продавам на части
                        alfa 166jtd@super

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от genko1982 Покажи съобщение
                          не знам точно,мислех си че карето се скапа защото чукаше много зверски докато я карах към сервиза,но като я дигнахме на крик течеше маслото от скоростите и като завартиш гумите с ръка блокираха,пред дилема съм дали да я правя или да я продавам на части
                          Читава скоростна кутия втора употреба не е кой знае какви пари. Ако само това му е кусура на автомобила, не прибързвай с решението да го бракуваш.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            по принцип е така но и съединитела буксува и кои знае какво още ще излезне,а кадето бачкам нещо не дават заплатирчакам да си взема парите за януари още,та съм малко скъсан за такива евтини ремонти
                            alfa 166jtd@super

                            Comment


                            • #44
                              след смяната на скоростите пак започна да вибрира предницата и вчера смених вътрешно каре,колата в момента спи,така че колеги сменяите вътрешните карета навреме да не стане като моя случаи,мисля че скоростите ги счупих точно заради карето

                              ---------- Post added at 09:02 ---------- Previous post was at 09:00 ----------

                              а как шибаните маистори като слагаха скоростите не разбраха че карето е умряло,направо съм бесен
                              alfa 166jtd@super

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от genko1982 Покажи съобщение
                                след смяната на скоростите пак започна да вибрира предницата и вчера смених вътрешно каре,колата в момента спи,така че колеги сменяите вътрешните карета навреме да не стане като моя случаи,мисля че скоростите ги счупих точно заради карето

                                ---------- Post added at 09:02 ---------- Previous post was at 09:00 ----------

                                а как шибаните маистори като слагаха скоростите не разбраха че карето е умряло,направо съм бесен


                                колеги днес ходих на двама майстори и ми казаха и двамата че вътрешно каре нямало,а се сменяла цялата полуоска,кой прав и кой крив има или няма???

                                Comment

                                Working...
                                X